12 Timmars sömn!!!

Igår skjutsade jag E till stan för att möta upp resten av ligan o sen åka mot Skavsta där ett flyg tar dom till Serbien. Min kille åker alltså utomlands o bort IGEN!! =/ Men, men på måndag hämtar jag honom på flygplatsen o sen ska han inte åka någonstans! Bara MIN, MIN, MIN!! ;) Hahaha ne men jag hoppas dom får de roligt i Serbien. De brukar ju intagas en del "alkoholfria" drinkar på den resan så tråkigt lär dom inte få!

Jag själv jobbar hela helgen o tjänar pengar. Är ju inte så avancerat eftersom jag jobbar hemifrån! ;) Så nu ska vi snart steka pannkakor o baka oss lite muffins tror jag. Det ska bli gott! Vem gillar inte pannkakor me massa sylt liksom?

På em ska vi åka o hämta Johanna som ska komma till mig ikväll o dricka en vinare eller två! ;) Hon va förresten på en lyckad blinddate igår som jag o grannen fixade! Varsågod bruden!! ;) Kan bara säga att jag förmodligen ÄNTLIGEN lyckats me min matchmaking!
Hos Johanna ska det även inhandlas ett nytt hjärta - blomma alltså. Min ena som jag har i vardagsrumsfönstret gav upp...lite konstigt eftersom den andra växer o är jättefin! Dom står med typ 30cm mellanrum så förstår inte riktigt varför den ena inte ville leva längre!? Får väl ge det nya hjärtat lite mer kärlek o uppmärksamhet! ;)

Pigg är jag ju iaf...sov som rubriken berättar 12timmar inatt! Herregud så länge, men välbehövligt. Har i snitt sovit 5tim/natt denna vecka så nu känner jag mig verkligen utvilad igen! SKÖNT!!









Har jag förresten nämt att jag bara lääängtar efter midsommar!? De va så lyckat förra året me massa dans o god mat/dricka! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0