Älskade skålar av alla dess slag...

Jobbat tidig morgon denna morgon o sen fort in till sjukgymnasten. Där testade vi mitt knä OCH klart jag klarade det galant. Så NO MORE sjukgymnastik utan jag får klara mig själv! ;) Självklart får jag alltid ringa eller komma dit om det är nåt speciellt men de känns skitbra! Kommer nog slippa operation också! Thank you! Men....träning av mina knän resten av livet o kunna springa kan jag bara drömma om så kanske inte guldläge. Fast va gör det me ett litet leende på läpparna! ;)

Har en massa olika porslin från favoriten IB Laursen men känner nu att jag "måste" ha mer... så om nån vill va vänlig o berätta för min kille att den stora vispskålen skulle passa finfint ihop med den lilla vi redan har. Om jag får den stora skulle jag kunna baka ÄNNU MER gott till honom! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0