Bra me regn!

Fortsätter det regna såhär kommer all snö snart va borta! Och det gillar vi ju, eller hur? =) Igår kom frugan Johanna hit o sov över. Det blev lite vin o god mat som slutade me en taxiresa till stan o ett varv på Temakrogen. De var väl sådär kanske när man inte riktigt "festar" eftersom jag skulle jobba idag. Inte mycke folk var det heller. Tog en till taxi hem nån gång efter 1 o sen sov jag skönt i mitten av sängen me hunden! Börjar bli liite uttjatat att sova ensam men imorgon kommer E hem igen. När han väl kommit innanför dörren ska jag låsa dörren o svälja nyckeln! ;) Hahaha Kommer nog få ont i magen men de e de värt!

Imorgon väntas en tripp till IKEA me wify Stina o lille Dante efter jobbet. Jobbar ju morgonpass imorgon bitti o sen tänkte jag hinna med en sväng till gymmet. Har varit dåligt me de i helgen tyvärr! Men, men bara att köra på. Jag ska försöka att inte handla når på IKEA heller! Det ska bli spännande att se om jag kan hålla mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0