Hmm solbränd?

Började denna dag med ett möte på jobbet me medhörande kaffe o babbel! ;) Efter de åkte jag hem o åt frukost med han den dära halta o sved sedan om till träningskläder. Efter ett tag kom söta Hanna o så gav vi oss iväg på en promenad me Sally! Målet var Nävekvarnsvägen på andra sidan skogen! ;) Klädesplagg efter klädesplagg åkte av i värmen o snart var vi nakna! Ne skämtåsido gick vi faktiskt i typ linne båda två o frös inte ett dugg. 6,6 km o 1tim45min senare var vi framme o kände oss nöjda. O mitt knä har faktiskt inte börjar värka än! Prisa Gud, skatteåterbäringen är här som han i Robin Hood sa! ;) Det var faktiskt ett riktigt test, för promenader är inte det skonsammaste för söndriga korsband! Väl framme vid vårat mål kom E o hämta hela gänget....vi tänkte ju inte gå samma väg hem eller hur!? Men nu har jag ett mått o ska försöka kapa ner den tiden under sommaren!

Väl hemma har jag bara legat i bikini o solat hela dagen me tillhörande rödhet som uppkommit efteråt. Kan ni gissa var herrn befunnit sig?? Jo i den dära husvagnsbastun. Ska ta lite bilder på den o i den om jag blir insläppt, så ska ni få se va fasiken det är frågan om egentligen! =P

Nu väntar jag på att den goda ananaspajen jag har i ugnen ska bli klar så man kan få sig lite kaffe. Ska tom lyxa till det me glass till pajen. För det är jag värd!

Har förövrigt planterat ner ett par lökar idag o nästan trampat på en ca 25cm kopparödla! Det är nästan samma sak som en orm!! Usch...han kröp i rabatten... MIN rabatt!!


Kommentarer
Postat av: Marjetta

Jag vill också ha ananaspaj!

2011-04-18 @ 17:51:00
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0