Hur man njuter av en härlig vårdag!

Igår kväll åkte vi hem till Jens o Hektor för en myskväll. Blev både rallykörande me Hektors bilar, munspelsspelande, ett par öl o sen 3 stycken svettiga personer i lilla bastun. Oj va varmt de var när man redan hade vätskebrist sen träningen tidigare. Men fy sååå skönt! Nu ska det byggas så vår husvagnsbastu blir klar snart. En mycket trevlig kväll iaf! =)

Idag har vi hunnit med en lyxkaffe hos Linn o Putte nere i gamla Oxelösund. I huset som vemsomhelst skulle vilja bo i! Dom har renoverat upp det så fint o ännu är det inte klart. Där fick Sally busa lite med deras hund Daggan o springa runt lite. Drack kaffe o bubbla ett tag innan Jens dök upp o ragga upp gubben min för en liten tur me hojarna. Jag skjutsa in E till jobbet där Jens mötte upp o sen åkte jag hem o DISKA!! Dom hade roligt grabbarna iaf! ;) Jag själv njöt av att vara ledig o att solen sken så härligt. Städa huset o greja me öppen dörr ett par timmar. Första gången i år! Underbart!! Nu på kvällen har vi hunnit me en skön promenad. Alldeles tyst o lugnt! Härligt...





















En salig blandning av bilder från dagen. Den sista på mig när jag provsitter gubbens hoj för första gången. Fast min plats är ju iofs den längst bak! Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0