IKEA!!!

Denna dag har jag hunnit me jobb, träning, solning, prom me hunden o en liten fotosession ute i skogen. Nu ska jag försöka släpa mig in i duschen o sen äta frukost! Är såå hungrig just nu. O snart kommer wify Stina hit me avkomman. Här ska vi packa om oss lite in i vår SAAB o sen bär det av mot IKEA. Ska som sagt inte köpa nåt! ;)

Blev förövrigt väckt inatt ca 03.40 av en viss herre nere i Serbien, som precis kommit hem från en stor grillfest som varat hela dagen. Men såå kul för dig lilla älskling - min väckarklocka ringer om ca en timme. :P haha han vet inte att det typ är regnväder o så hemma men det blir väl som en liten suprice ikväll när jag hämtar honom på Skavsta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0