Workout today

Börja dagen me att väcka herrn i huset som försovit sig ganska rejält. Det händer ju inte alls ofta (jovisst!) så han fick lite bråttom. Sen somna jag om i min egen lilla värld i mitten av sängen (det gällar att passa på) o sov alldeles för länge. Slängde ihop ett par våfflor till lunch o sitter nu o laddar me kaffe. Ska strax åka ner till Ockle o hämta Linn på jobbet...sedan drar vi till gymmet o svettas ett tag. O pratar o skrattar så alla andra vänder på sina huvuden som vanligt! ;) Jaja, de går lättare när man har kul samtidigt eller hur??

Ikväll är jag så otroligt sugen på att grilla! Gick igenom frysen ute i boden igår för lite middagsmat o där hittade jag typ 3 fläskfiléer. E egna marinad på o lite potatis, sallad o tzatsiki till de. GUD SÅ GOTT!! Jag kan bara hålla tummarna att gubben tycker samma sak för de e ju inte kanonväder ute precis. =/







Är det någon mer än min hund aka SNÖMONSTRET som saknar snön? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0