Såkallade semesterbilder

Nu ska vi se hur länge jag har tålamod att ladda upp bilder från senaste månaden. Min kära dator är ju så snabb att jag knappt hinner med att trycka fram o leta bilder(ironi, ironi!). Gör ett försök iaf...



























































Och DÄR satt den...detta är det ni får, varken mer eller mindre! ;)
En salig blandning av bilder hittills med start från midsommar o framåt. Är det nån speciell bild ni undrar över så fråga på...Nu ska jag göra klart en stor sats köttfärssås(lördagslyx?) o sen börja fundera lite på kvällen. Vi jobbar ju nästa vecka igen, mån-fre. Men efter det så har jag 4v sem till på raken!! Gubben får tyvärr jobba en vecka till mitt bland mina 4v men jag ska nog överleva dagen utan honom ett par timmar iaf. Har ju en sån jäkla stor skara underbara vänner att umgås med. Framgår inte det på bilderna så vet jag inte vad jag ska göra?! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0