Är det illa när man firar midsommar i sömnen?

Var helt slut när jag vakna...har festat hela natten, världens röj....i sömnen alltså! Jag kan faktiskt inte minnas en enda gång när det har varit snö på midsommarafton! Kan ni? För snöa det gjorde det minsann, bara vräkte ner. Vi åkte skridskor på poolen o hade en gran som midsommarstång. hmmm man kanske skulle börja tagga ner lite nu? Det här med midsommar går snart överstyr, jag menar när dagen väl kommer är jag väl den första som slocknar efter silllunchen av ren utmattning! ;)


Kom väl i säng runt 01 inatt, men då hade jag fixat undan alla små-ivägen-prylar-som-står-överallt-i-mitt-lull-lullade-hem! :) O allt är fixat fram o bort ute. Även flyttat bastun en bit från poolen så ingen använder den som hopptorn(hur kul det än skulle se ut!). Denna fm går i skura kök o badrummets tecken. Ska hinna suga ett varv på övervåningen o skure nedervåningen tänkte jag oxå. Har jag gjort allt det klart så har jag bara matlagningen imorrn kväll o lull-lullandet kvar! O det där lulliga brukar ta all min uppmärksamhet! ;)


Ikväll handlar grabbarna all mat o myggljus o bla bla bla....Imorgon handlar jag allt de glömt! Hahaha sen kommer Johanna på kvällen o vi börjar nog allt pyssel med ett glas vin tror jag! Brukar bli bäst då!













Jag lovar att det kan inte bli annat än bra när mina goa vänner kommer på midsommar!

Kommentarer
Postat av: frida

Åh vad fint du skriver :) slit inte ihjäl dig nu sara!! allt ordnar sig till slut vettu, o tror inte du behöver va orolig för snö! :) kram

2011-06-22 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0