Midsommarplanering....

Spenderade fm nere i Norrköping på Ingelsta köpcentrum. Köpte 5 tischor o ett par shorts till gubben. Men ja då? Skulle ju ha lite shorts jag me...blev två par leggings från Cubus. Kul...haha ne jag laddar för shopping i Göteborg om 2veckor när vi ska på Maiden o lite annat smått o gott! Kommer iaf ha me mig en kille i sällskapet som gillar att shoppa. Dom andra får väl dricka öl under tiden! ;)
Nu sitter jag me ett glas rött o slösurfar lite o fixar me midsommarlistorna. Har man festen hemma o de e ca 30pers som kommer så har man lite att fixa med. Att-göra listor, handla-listor o gästlistor... Very busy kan man säga! ;)

Imorgon väntas lite extrajobb hos favoriten bara för att jag kan. Tänkte spendera dagen i solen(?) o kramas lite. Efter det passet blir det INGET helgjobb på hur många helger som helst! Fy fasiken va skönt det ska bli!!!! Just ja...2,5veckor kvar till en bubbelkork flyger i luften o jag firar in semestern!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0