Stressa när man är ledig??

Igår kväll jobba jag sent o sen stack jag direkt o plocka upp Jonas för att åka ett varv på sjön. Äääälskar att vara ute på sjön! Skulle gärna va där nu, nyss o snart oxå men har ju annat för mig! Spana även in läget runt Svärdsklova där vi måste äta mat nån dag! Skitmysigt jue!! Plus i kanten att dom körde Queen på uteserveringen! haha

 Midsommarbilderna som är kvar får bli ett annat kapitel för just nu packar jag o grejar. Åker ju till Göteborg ikväll me gubben o Jens! Ska bli såå jäkla underbart roligt! Eller som en av mina sötaste bästaste tjejer sa - Det kommer bli legendariskt! Haha underbart uttryck det där legendariskt!

Nåväl, imorrn blir det kanske en strand nånstans innan det är dags att göra sig klar för IRON MAIDEN!! Jag kommer runna to the hills hela kvällen! ;) Förband skulle tydligen va Sabaton...helt ok faktiskt men jag har sett dom förr uppe på Piteå dansar och ler. Men jag ska se IRON MAIDEN! Helt jäkla otroligt eller legendariskt om man tycker. Ska bli skitkul, vi måste bara lyssna upp oss lite på deras nyaste skiva så man kan nå liten dänga iaf. ;)

Sedan på lördag åker vi till gubbens syster över natten o kollar på nya bebisen. Myspys delux kommer det bli! Under tiden ska Jens hänga me sin bror som vi ska bo hos i Göteborg....På söndag åker vi bilen hemåt med en eller flera legendariska upplevelser rikare i bagaget!! (och förmodligen en maaassa kassar shopping!)

Kommer bli en massa mobilinlägg med bilder o så...mer hinns inte just nu för jag måste packa! Frågan är ju vad ska jag ha med mig?? Packar alltid för mycket, förberedd för allt! ;)


Psst.... hur underbart är inte ordet LEGENDARISKT??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0