Bra helg tillslut!

Igår efter jobbet åkte jag till Ylva för lite god mat. Kommer innanför dörren o blir i princip påtvingad ett glas vin! ;) Så jag o Sally bestämde oss för att sova kvar. Hade en skitrolig kväll som slutade sent in på natten! Tack Ylva o Paola!

Håller på o grejar här hemma nu för om en timme är de en liten gubbe som sätter sig på en buss lååångt nere i Italien - destination mina armar! Jag ska krama o gosa som aldrig förr när han kommer hem imorgon natt! Längtar.... Bara ett dygn kvar liksom!

Ikväll blir de att åka in till stan för lite grillning (ÄNTLIGEN!!!!) o melodifestivalen me goa vänner! Får se hur länge jag blir kvar för jag e nog lite trött o skulle va skönt att sova typ en massa!

Lägger in in inköpslista(haha) från mixin.se 













Alla bilder lånade från mixin.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0