Bullar

Fick precis ett sms från morsan om att hon bakar så gör ett snabbt inlägg innan jag sticker iväg! Vem vet hur många bullar de blir kvar till mig!? ;)

Varit på en kaffe hos Marro idag. Stackarn mådde inte så bra o så ska hon iväg o jobba kväll! =( Men en liten pratstund o en liten prom me hundarna blev de iaf! O så fick tant Sara se den duktiga lilla Milo knalla på som aldrig förr. Sist jag träffa dom tog han ett par steg åt gången....nu blev man istället lite sentimental o tänkte på när han var alldeles nyfödd o hjälplös! Stackars Sally fick knappt va ifred alls för stora hundar me stora munnar man kan pilla på är tydligen mycket roligare än sin egen lilla hund Dogge!! Haha

Eftersom de inte går att ladda upp bilder så lägger jag dom på hög o sparar till ett annat tillfälle! Får bli ett bildinlägg istället en annan gång! Urtrist tycker jag me bara text..... ;)

Nu slänga in hunden i bilen o åka o fiiiika hos mor!!

Ps. sen när jag kommer hem kanske jag gör det dära jag måste göra....kanske.... d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0