Dagens agenda...

*Skotta snö! bläää...
*Träna me världens bästa underbara Linn som jag saknat massor när jag varit sjuk! <3
*Göra absolut inget mer denna fredag förutom hänga tvätten som snart är klar!

Igår kväll var de jobbigt att jobba, jag va såå jäkla trött efter naprapatbesöket! Blev lite piggare o gladare när jag kom hem iaf o babe hade lagat mat! En mumsigt god spaghetti o köttfärssås att lyxa till det med! ;)
Idag bjuder vädret på snö för den som inte uppfattat det o de känns väl som vanligt väldigt tråkigt! Men man kan väl inte säga att det är oväntat kanske? Vi är ju bara i mitten av Mars änsålänge. Vi har ju hela härliga April o dess väder kvar oxå! ;) Lite regnstorm o blixt o dunder kanske vore nåt istället för ett stilla snöfall?!

Ska packa ihop mig själv o sen ta mig utåt nu för en snabb hundprom o skotta fram bilen.

Hoppas alla får en bra dag! Positiva tankar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0