Ett dygn me gubben!

Nu har han varit hemma ett dygn lite drygt... När man e van att sova när de lugnt o tyst nuförtiden så är de svårt att sova när någon ligger i mitten(min plats!) o snarkar för kung o fosterland! ;) Men mysigt att få äta frukost med någon o dricka morgonkaffe uppkrupen i soffan o höra alla historier från Italien. Jo just de...sa jag att han är TOKBRUN!!! usch så orättvist!!
Annars har dagen bjudit på personalmöte över lunch o sen lite em/kvällsjobb. Nu väntar tre tidiga mornar i rad då klockan ringer 05.15 men sen blir jag långledig fre till sön! Underbart!



Ps. Imorgon fyller min kära mor typ 23 ;) OCH min syster blir tant a la 30 år!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Sofi

Fan va sjukt att din Mamma är yngre (fyller 23 år!) än både dig och din syster ;) hahaha...

2011-03-15 @ 09:45:09
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha japp...hon börja fylla år neråt typ runt 10-15år sen!! ;)

2011-03-15 @ 11:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0