Flunsan?

Ligger i sängen, hostar o rosslar! Usch har verkligen ingen lust me detta! =( Sen jag opererade bort halsmandlarna sätter sig varenda förkylning på luftrören o jag hostar tills jag tror att lungorna ska komma upp o ut genom munnen!
Vilken tur att det är mulet ute för det skulle va ännu värre om solen sken o värmen strålade in genom fönstrena! Tyvärr för er andra friska o glada människor!

Jag surfar runt lite o kollar diverse sidor för att se om jag hittar nåt roligt att klicka hem istället! Det brukar ju pigga upp mig lite iaf!


Kommentarer
Postat av: Stinan

Det är rätt, passa på när erik är borta, han märker ju inte att det tillkommer ngt nytt hemma ändå ;) Krya på dig darling. kraaaamaaaar

2011-03-07 @ 11:29:20
URL: http://soetnoefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0