Försökte hålla emot! ;)

Jaha jag kunde inte hålla mig längre utan fick hjälp av kära wify Stina att skapa en blogg idag! Nu sitter man o snurrar runt o kollar o lär sig hur de här med att blogga funkar egentligen. Mycket finns det att lära sig iaf! =) Bara det här med att fixa en profilbild så ni ute i wida webben får se nunan på mig verkar krångla men det ska väl lösa sig det me!

Sara heter jag iaf o bor me sambon E i ett litet rött hus vid skogens slut. Med oss bor även hunden Sally o katterna Cookie o Dixie. Jag jobbar som personlig assistent o avlösare, gubben mekar bilar.

En liten snabb presentation nu men kommer väl skriva mer senare... =)










Kommentarer
Postat av: Marro

Wiiie!! :) Nu ser du till att uppdatera också så jag har något att läsa om dagarna! Puss

2011-03-04 @ 23:04:02
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0