Fortfarande sjuk

Mmmm så e de! Hostar o snorar fast har absolut inte haft nån feber på ett dygn o de e jätteskönt! Jobbiga är bara att jag är såå jäkla uttråkad här hemma nu! Har inte lämnat huset/gården sen i söndags o de börjar bli liiite jobbigt nu! Så idag efter en dusch eller två ska jag pallra mig in te stan o handla lite mat. O kolla på folk. O kanske prata me nån verklig person som inte pratar i andra änden på min telefon, utan står upclose in action! O som inte har massa päls o heter Sally! ;)

Japp, de e planen idag! Ska kanske städa lite oxå för när solen lyser kommer tussarna fram. O råkar man röra sig i rummena flyger de omkring både de ena o de andra i luften! ;)

Bjuder på lite bilder från Balders Hage som jag ska besöka så snart vi (jag o E) åker till hans syster o hälsar på!

















Alla bilder lånade från Baldershage.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0