House of Norrköping

Ne måste slänga mig in under ett täcket ett tag om jag ska orka jobba kvällen... men först ska jag tipsa om en super-duper-mega rolig affär i Norrköping - House of Norrköping! Blir lika glad varenda gång jag kommer in där. Köper alltid en massa lull-lull o framförallt LJUS!!! Bra kvalité på ljusen o dom finns i typ tusen-triljarder-miljoner färger o former. Även om jag själv alltid köper samma färg o bara blockljus kan jag skryta med att jag brukar köpa dom i typ 3 olika höjder iaf!! ;)
Varför jag kände för att slänga in detta inlägg beror på att jag ska besöka denna affär på lördag. Släpar me mig gubben ner till Norrköping o förmodligen blir de även en lååång sväng in på Nordik också. Åh vad vi ska ha roligt jag o min kille!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0