Idag igen!

Det blev ett sånt där bra pass på gymmet igen! Känns sjukt bra! Känner även när jag värmer upp att konditionen blir bättre o bättre för varje gång oxå! Men jag måste ge mycket ros till min kära vän Linn som jag tränar med. Hur lätt är de inte att träna när man har någon att prata o skratta med samtidigt?
Blev en liten tur i solariet efteråt oxå (är ju fortfarande inte ikapp E!) där det visade sig att timern inte riktigt funkade...ställde den på 25 o efter ett låångt tag kollade så stog den på 20. jaha tänkte jag, får väl ligga här ett tag till då, även fast de började bli varmt. Låg o nynnade lite för mig själv o svettades floder tills jag kollar på timern igen...20!! Hoppsan hejsan! Så jag for upp....Så nu e man lite röd o "lite" fräknig. För övrigt ser jag nästan ut som Pippi på sommaren me alla mina fräknar. Gulligt säger E, flugskit säger jag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0