Jobbigt....

Jag har vänt på dygnet nu när jag varit sjuk. Klockan e snart midnatt o jag börjar bli piggare än piggast just nu. Har lite saker som ska målas men orkar inte släpa fram allt nu. Plus att de nya penslarna jag köpte för ett par veckor sen finns på något bra ställe någonstans i huset. Kan va precis var som helst! =/

Prata lite med gubben förut o där var de en-öl-efter-middagen-lugnt. Verkar som om att resan börjar ta ut sin rätt o vissa av dom börjar bli lite förkylda. Stackare, verkligen synd om dom! ;) En annan är ju kvinna o gnäller inte lika mycket! Eller hur va de nu? Hehehe
Faktiskt ska de bli skönt att få hem dom på söndag, är ju ganska tomt här i stugan. Sally har ju övergett mig o vill absolut inte sova i sängen hos mig utan i sin egen säng i hennes rum. Så då vänjer man sig väl med att sova heelt ensam. Kan betyda en spark både här o där när E väl ska sova på sin sida av sängen. Min sida är ju mitten så han kommer få det lite kämpigt! ;)

Annars väntar jag bara på att wify Stina ska klämma ut kotten så man får gosa lite me bebis! Nu är jag ju frisk så nu går de bra att den kommer.... Väntan är stor kan man säga! Så pressa Stina, PRESSA!!

Gör ett försök att ta min i kragen o hoppa ner i sängen. Får blunda hårt, tillslut slocknar jag väl!
God natt därute!! =)












Ps. Snart är det SOMMAR igen!! Ds.

Kommentarer
Postat av: Wify stina

Åååh, jag jobbar på't man han är lika trött och seg som sin far ;) hihi

2011-03-11 @ 07:06:10
URL: http://soetnoefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0