Ny vecka...

Idag blev det sovmorgon som jag tyckte jag värd. Vi var ju på födelsedagsmiddag i lördgas kväll hemma hos morsan o åt underbar god mat! Två sorters potatisar! ;) haha Eftersom vi båda ville ta ett glas vin eller fem så sov vi även kvar. Fick sova i mitt gamla rum som jag hade i princip som förvaringsrum innan jag flyttade ihop ordentligt me E. Tyvärr så är de så att jag sover bäst hemma, så vid 8-tiden på morgonen gav jag upp o släpade mig ner i köket. Två sekunder senare dök mamma upp oxå, så det blev en liten frukost för oss själva innan resten av familjen började ploppa in i köket. Kan bara säga att de var längesen man satt me hela familjen vid frukostbordet o åt massa gott o drack hinkvis med kaffe!! UNDERBART!!
Efter frukosten bestämde vi oss för att åka  o kolla på ett hus vi spanat in lite på Hemnet. Självklart ville resten av familjen oxå följa me så efter lite snabbt fixotrix hoppade vi in i bilarna o drog iväg. Tyvärr vet jag inte riktigt var jag ska placera huset långt därinne i hjärnan. Jag gillade det men ändå inte. Läget är kanon men lyser solen över huset hela dagen? Det var lagom stort men ändå kanske för litet?! O är det verkligen värt utgångspriset? Hmm blir till att fundera lite mera tror jag...

För övrigt vill jag bara ha sommar NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0