Promenad i solen...

Igår blev jag klippt i håret av en snäll flicka! Blev såå nöjd så kommer nog återkomma till hennes tvättstuga flera gånger. Efter de åkte jag till naprapaten o ryggen var inte allt lika stel denna gången, men det knaka o braka som bara den. Efteråt kändes det väldigt bra i ryggen. Hann med en sväng till Vita rum innan manglingen oxå. Där införskaffades bla en ny vispskål från IB Laursen...älskar denna serie o vill ha typ allt men de kostar pengar tyvärr. Denna dagen har vi hunnit me en låång prom på nästan 2timmar i skogen o solen. Var mycket skönt även fast jag försvann ner i snön ett par gånger. Lägger in bilder senare...
Nu ska jag hoppa in i duschen o sen kanske slappa ett tag eller nåt?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0