Soliga lördag!

Nu har gubben varit borta lite mer än ett dygn o jag SAKNAR honom massor! Han e på skidresa med grabbarna. Bussresa till Italien o Alperna. Jag själv skulle aldrig sätta mig på en buss till Italien. Jag kan ju iofs inte åka nåt annat än pulka heller så det skulle va lite slöseri med pengar! =)
Annars har min träningsvärk börjat ge sig lite i benen! Blev ju en del nya övningar hos sjukgmnasten i torsdags o det tog verkligen! Utfall o knäböj är ett BIG NO-NO om man inte vill lida efteråt! Men det kommer nog bli bra tillslut, så får vi se om jag kanske kan slippa en ny operation?! Jag själv tror inte det men vi kan ju låtsas ett tag!

Snart ska jag hämta lillebror hos hans tjej för en syster-bror kväll me hyrfilm, melodifestivalen o massa god mat. Tur man får lite mer sällskap än bara av hunden! Inte för att jag klagar men hon sparkar o snarkar mycket mer i sängen på natten än hennes husse! ;) Haha!

Gav mig på att ändra lite färger o sånt här i bloggen, blev hyfsat eller? Finns så otroligt mycket att göra, tex en ny header. Tyvärr är min dator inte alltid samarbetsvillig så får åka hem till någon kär vän som hjälper mig med det! Någon frivillig? Men kul är det iaf bara man lär sig lite mer om allt...färgkoder o hitan-ditan! Uj-uj ger mig för dagen tror jag!
Bjuder på lite mer bilder istället:









Underbara snöälskande Sally förra vintern o Dixie som trodde hon hittat perfekta sovplatsen! Behöver jag säga att vi fixa så hon inte kunde ligga där längre?! haha stackars lilla fågel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0