Sova, sova, sova säng, säng, säng....

Sitter o drömmer mig bort bland Gripsholms alla sängkläder! Skitsnygga o verkar underbara att snooza i! Ska kanske dra mig mot stan nån dag o klämma o känna lite på dessa sängkläder! Kan ju kanske önska mig i födelsedagspresent? Eftersom de e i september hinner jag kanske dra me mig E till affären flera gånger o peka lite diskret?! Låter som en bra plan tycker jag.... Har ju ett visst intresse för en viss serie porslin som jag kanske, kanske, måste få nån gång oxå!! Typ julklapp! Eller så kan de va så att E kommer få nåt roligt när han fyller i maj! De e ju ännu bättre!! ;)











Alla bilder lånade från Gripsholm.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0