Sovmorgon!

Sov verkligen länge idag...kändes som jag behövde det! Drömde även en sjuk dröm om att E ringde o sa att dom var på väg hem eftersom våren kommit till Alperna! All snö hade försvunnit o det växte bara blåa blommor i hela backen! Haha låter ju underbart tänkte jag! Men förmodar att drömmen inte är sann! ;)

Jag tror däremot att våren kommit hit till lilla stugan! Kämpade mig ut på en promenad till brevlådan förut o hämta posten. Någon blev överlycklig av min smarta idé iaf! Eller ska jag säga några, för jag hade både Dum OCH Dummare me mig! ;)

För övrigt har febern släppt tror jag, men hostar o slemmar som aldrig förr! Tror lungorna är på väg upp ut genom munnen på riktigt! Kan bara hoppas det blir lite bättre snart...ska kanske unna mig en liten tupplur! För sen e jag så himla sugen på att baka mig en liten semla eller två (läs: minst 3!). De kan jag ju va värd menar jag! =)



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0