Sympatisjuk hund...

Ok matte jag ligger väl i sängen o tycker synd om mig själv precis som du!!

Bara jag får ha min leksak med mig så länge du har din dator som du pillar på! Kan inte husse komma hem snart o ta hand om dig så jag får gör nåt roligt istället?





Fick precis ett samtal från gubben heela vägen från Italia! Dom åker hela dagarna o har soligt o skönt. Dock hade han börjat få träningsvärk i benen men lite skit får man väl ta? ;) Finns tydligen 70 olika backar att välja bland på två sidor om byn.
Men usch vill ändå ha hem honom nu! =(

Jag får väl helt enkelt ligga kvar här i sängen me min uttråkade hund o kolla TV! Snart börjar ju Ullared o det vill man ju inte missa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0