Trassel

Var på bio med min syster o systerdöttrar i eftermiddags o såg filmen Trassel! Mycket, mycket bra film! Blev mycket skratt i hela salongen. Det va alltså jag o alla andra 40 kids! ;) Haha skämt åsido var den faktiskt sevärd o jag rekommenderar den till både stor o liten.

För övrigt ligger jag på soffan o kollar film(told you so!) me ett glas gott i handen. Känner mig mosigare o mosigare o hostar mer o mer. Det kan bara betyda att jag kanske umgåtts liiite för mycket me sjuklingar senaste tiden... Kan bara hoppas på att jag endast e lite förkyld o trött! Ligga i feber en hel vecka vill jag verkligen inte. Ne usch o fy, ska ju jobba massor denna vecka när gubben e borta. Sjuk kan jag va när han e hemma så jag har någon som pysslar om mig lite! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0