Två bebisar!

Igår åkte jag o E in till wify Stina för att hälsa på nyfödda lilla Dante. Fy så liten o söt han va! =) Hos Stina var även Malin o hennes 3v Liam! Bebisar överallt! ;) Han va så goo han oxå me sina tjocka mysiga kinder!
Det bjöds på kaffe o Dantekaka som Dantes farmor bakat! haha gott va de.

Efter bebisfesten svängde vi förbi mitt jobb på vägen hem o hämtade en byrå. Denna byrå ska målas VIT o sen byta ut den andra fula/trasiga som står i sovrummet. Tror det kommer bli jättebra sen när vi får arslet ur vagnen o renoverar klart sovrummet! ;) När vi kom hem satt det någon i soffan (ajabaja!) o längtade efter husse o matte. Haha

Idag vaknade jag o kände efter om nån träningsvärk smygit sig på men ICKE!! De känns ju skönt. Fast eftersom jag precis varit hos min naprapat på en timmes total genomkörning kommer jag förmodligen inte vakna lika glad imorgon bitti! Fast det kan de ju vara värt eller hur?









Lilla Dante!





Goa lille Liam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0