Två träben med en rumpa

Min lediga dag börjar me att väckarklockan ringer en sisådär 4-5ggr innan jag kliver upp. Ställer jag inte den så sover jag hela dagen! O att kliva upp som inte är behagligt i vanliga fall, var rena terrorn idag! Träningsvärk i benen som gör mig så stel som en gammal tant...känns verkligen som två stora träben med en liten(önsketänkande) rumpa på längst upp. De bådar inte gott inför träningspasset me sjukgymnasten imorgon. Kommer väl bli sängliggande hela helgen. ;)

För övrigt väntar jag på samtal från Alex om en kaffe. O sen om jag hinner en kaffe hos bästa Linda som jag inte hunnit snacka skit me på evigheter! Allt beror på när vi ska behaga oss släpa oss ner till Norrköping, jag o gubben. Det ska hämtas ut lite saker o kanske, kanske en snabb shoppingrunda OM jag använder min bästaste, största o allldeles, alldeles underbara valpögon?! Får se om han fortfarande går på det efter ca 7år? ;) Risken blir ju mindre o mindre så att säga! haha











Alla bilder lånade från Åhelns.se  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0