Välkommen hem/Välkommen till världen

Först o främst har äntligen wify Stina klämt ut lilla Dante! Hoppas verkligen allt gick någorlunda smärtfritt o lilla familjen mår bra! Grattis till lillskrutt!! 

Nyss har jag varit o hämtat pojkarna som suttit 29timmar på en buss från Italien! Blev ett riktigt kramkalas! Nu e dom hemma iaf! Friska o me alla ben i behåll!! Glada miner på allihop o alla var sååå jäkla solbrända! Det var nog de enda minuset för mig, blir till att attackera solariet ett par veckor nu för att komma ikapp! ;) 
Sally blev så till sig när husse öppna dörren att hon bara skaka o ville hoppa upp i famnen på honom. Inget ylande, inget skällande, inget gnolande, inget panik-efter-att-hitta-leksak-jag-kan-visa-för-husse! Bara ren o skär lycka! 
O jag fick en parfym av hjärtat! Tack lilla gubben! Sen hade han ju köpt en massa andra saker oxå! ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0