Vardag igen

När jag åkte hem från jobbet idag stod de ingen SAAB på parkeringen. För er som inte vet kör gubben SAAB o jag OPEL! Första tanken var - FAN nån har stulit bilen!! Två sekunder senare kommer jag på att E faktiskt är hemma från Italien o förmodligen på jobbet.
Haha så snabbt man lär sig en ny vardag. Nu har jag ju vant mig vid att vara ensam hemma. Kan man bara ta det här me saker som ligger överallt som inte jag tagit fram. Tvättkorgen blir full dubbelt så snabbt! O disken ska vi inte prata om....
Nope nu får han hålla sig hemma ett tag framöver så man vänjer sig tillbaka till det normala igen! ;)

Idag när jag var ute o umgicks me tjejerna (katterna o hunden Haha!) så hittade jag ÄNTLIGEN snödroppar på hela 3(!) ställen på tomten! Kan knappt vänta tills dom blir liiite större så jag får plocka dom o ställa i små vaser överallt i huset! Sa jag att det är VÅR!!!!!! ;) Underbart!!















Fråga mig inte varför hon sitter på stenmuren för det vet jag inte! Hon kanske gillar utsikten? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0