Svettigt värre...

Idag är en riktig sån dära tröttdag...hade skitsvårt att somna inatt o låg väl vaken till 4-snåret nån gång! Usch, vad hände med den så kallade skönhetssömnen? =P
Kämpade mig iaf upp imorse o stack ner till Linn o Putte i gamla Oxd, där jag fick en morgonkaffe o banan! ;) Sen stack jag o Linn iväg till gymmet - där det blev ett sånt där ASABRA pass igen. Körde helkropp för det blev lite kö till maskinerna (mycke tjattrande pensionärer!) så jag fick springa hit o dit. Testade att köra utfallen idag som min sjukgymn "beordrade" mig att göra. Det känns redan nu kan jag säga o jag har fortf inte kommit in i duschen! Undrar imorgon bitti när jag slänger mina lurviga över sängkanten om dom kommer bära? Svetten spruta iaf o det rann fan ända ut i fingerspetsarna! Haha
Ska släpa mig in i duschen nu o sen hämta jobbet innan vi far ner till Ockle igen där mosters lilla Maja fyller 7år o ska firas med paket! Grattis till lilla-lilla som verkligen börjar bli stor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0