Gräsänka...

När denna jobbdagen är slut så kommer jag däcka på soffan framför Tv:n! Jobbigt bara att gubben e på kurs o jag har lite svårt att sova själv... o är ju lite tråkigt att sitta själv o glo oxå men EN natt kan jag väl klara?! Jobbar till 19 idag o börjar 6.15 imorrn bitti igen! Fast hoppas få sluta lite skapligt imorrn iaf...

Gick ju prom imorse i regnet innan det va dags att åka te jobbet! Det var ju uppskattat av Sally? ICKE!! Hon undra va fasiken jag skulle tvinga ut henne så tidigt för att göra sitt OCH gå en låång prom oxå?! Plus att husse va vaken o irra omkring oxå? Hehe hon ska bara veta att samma sak väntar henne imorrn bitti igen! ;)

Gubben irra ju omkring här i morse oxå som sagt! Jag är ju liksom van att vara själv uppe på mornarna. Hans väckarklocka brukar börja ringa ungefär i det ögonblicket jag sätter mig i bilen för att dra iväg. Men idag skulle han ju på kurs o åka in te stan först o hämta sin jobbarkompis kl6!! Hehe! Tyckte nästan synd om honom! ;) Fick ett sms sen på morgonen iaf att dom hade kommit fram. Han nämde oxå att han lagt ett par bananer på byrån i hallen men glömt ta med dom när han åkte o bad därför mig lägga tillbaka dom i köket när jag kom hem! Ja bananer är tydligen viktigare än annat.....när jag kom hem o gick in i badrummet stod nämligen hans necessär me tandborste, deo, duschtvål o allt sånt annat jätteviktigt-som-Sara-aldrig-skulle-klara-sig-utan-två-dygn kvar på handfatet! Men skit i det! Bananerna ligger nu där dom ska i köket! ;) Hahaha

Börjar känna mig hängig igen oxå för övrigt....känns inte så kul kanske! Snorig, slemmig i halsen OCH trött! Nämde jag att jag är gräsänka o ingen är här hemma o tar hand om mig?! :/

Kommentarer
Postat av: Tove

Stackars dig! Krya på dig och sov gott!! Kram

2011-09-12 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0