När kommer våren??

Denna dag började me rastning av hund/frukost på stående fot o sen hopp in i bilen på väg till gymmet! Ett mycket bra benpass blev det tillslut... Jobba mig lite på em här hemma o skulle bakat semlor, men fastna framför datorn (i soffan) o kolla runt lite på Cést la vie hemsida! Kliar rejält i beställningsfingrarna eftersom jag tycker våren ska komma typ IGÅR!!!! Jag är sååå jäkla trött på snön nu o vill bara börja fixa o dona ute i trädgårn o kunna va ute o njuta av sol o värme!! Men men, mitten av februari nu... Kan va MAX 1,5 månad kvar med snö iaf! ;)

På kvällen åkte jag i snöstormen (funny) in till stan o lämna jobbet hemma hos sig o brände sen ner till hamnen för att möta Sandra o ta en glass....Eller?? Ne på med stora varma jackan, reflex på hunden o mina sköna vantar! Promenad väntade. Blev vi vita av snön? Svar JA!!!
Körde hem till mig efteråt o drack kaffe o snacka lite skit...sen efter ett tag gjorde vi te o sen snacka lite skit! Härligt vardagslyx att sitta me en kompis uppkrupen i soffan framför kaminen o mysa lite! Sånt gillar vi o vill ha mer av!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0