Satt på trappen en stund idag o bara njöt ...

mms_img-47789903 (MMS)

Satt på trappen en stund idag o bara njöt av solen o värmen! Jag är nog en vårmänniska... Älskar när det blir ljusare, varmare o alla runtikring en blir gladare! För så är det ju! O så får man pyssla både inne o ute med städning, lull-lull o blomster! Nu har ljungen kommit fram på trappen som jag "glömde" ute innan snön kom! ;) jag kanske inte är känd för mina gröna fingrar, förutom mina orkidéer som växer o blommar året runt! Snart ska det iaf inhandlas nytt o sen väntar jag på att små blommor snart ploppar upp här o var i trädgården! Satte ner en hel pappkasse full med lökar i alla möjliga sorter i höstas! Hoppas på en vårfin trädgård snart alltså! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0