första jobbdagen

Jobbat första dagen idag efter en veckas semester. Höll seriöst på att slå ihjäl någon(gubben) när klockan ringde imorse. Har jag haft dåligt morgonhumör innan så vette fan va som hände med mig imorse... haha.... men upp kom jag o när jag väl kom iväg till jobbet o fått i mig ca 5koppar kaffe gick det ju strålande! Jag menar, vem gillar inte massa mysiga kramar o att kolla på Pippi på rymmen? Mitt jobb e ju ganska bra va! ;)

Jobbar 4 dagar till och sen går jag på semester ända till typ den 23 augusti. Kommer bli sååå skönt kan man säga! Imorgon är det dags för drinkkväll igen fast med vissa byten. Kommer nog bli kanon iaf, vad kan gå fel med rätt dryck?

Lillkatten Cookie mår mycket bättre igen! Hon har haft jätteont i en tass över en vecka nu o hoppat omkring på 3tassar. Stackars liten kan man säga. Men jag va o köpte tratt o sårtvätt vilket ledde till att hon redan är bättre! haha man behöver bara visa sakerna så började hon gå på alla 4 tassar igen. Tur det! Hon har "lite" problem med ängsligheten så en tratt på huvudet inlåst i huset hade nog gett henne en stroke eller nåt! ;) Nu håller vi bara tummarna att hon blir bättre o bättre för hon haltar ju fortf lite.

Nu gäller nog en dusch o sen hopp i säng. Måste vila upp mig för ca 3timmars jobb o drinkkvällen imorgon! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0