Mjaaaa....

Har bloggat senaste dagarna från min telefon...mmhhhmm inte bara jag som märker att det inte kommit in några inlägg de senaste dagarna?? Typiskt ibland, jag som hade värsta schyssta bilderna! ;) Kollade nyss igen o då hade det visst ploppat in ett par mms-inlägg! Aja.... Det blir lite typiskt när jag i princip bara använder min mobil som dator. Det enda jag gör med vanliga lilla lappetoppen är att betala räkningar o sånt annat jätteroligt!  Har iaf jobbat som en tok senaste månaden så det börjar ta ut sin rätt. I förrgår gick jag lite tidigare hem från jobbet o bara slängde mig på soffan. Låg där i typ 4timmar o orka inte ens prata för att huvudet dunka o kändes som det skulle sprängas! Det var massa synd om mig!
Men igår gick det mycket bättre o idag känns det inget alls...lite trött bara men fick ju sovmorgon. Då brukar jag ju bli tröttare än om jag går upp vid mitt vanliga kl 5! Sjukt egentligen.... Har en massa bilder från den senaste tiden som ska ut här på bloggen men får nog ta de senare...det regnar ju nu o regn = städning hemma hos mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0