Igår o idag

Tog mig i kragen igår o åkte in till stan för lite handling. Hade samtidigt Alex på telefon o prata mig hes. Har ju knappt använt rösten sen i söndags! Bestämde mig för att åka till morsan mitt i allt oxå efter ett litet besök hos svärpäronen. Kände på mig att en viss E inte hört av sig o berättat att han lever. Jag hade som vanligt rätt! Snacka ett tag o sen bar de iväg o ut till mammas soffa. Där satt jag sen hela kvällen till klockan blev sent. Då åkte jag hem till min egen soffa o la mig under favvofilten me en bok!

Visst var det skönt förresten med regnet igår? Känns lite sådär vårigt, speciellt när man lägger till stormvindarna som härjade inatt!! ;) Haha skämt åsido så syns det idag i trädgården. Ännu MERA snö har försvunnit!!! UNDERBART!!!

Idag ska jag åka hem till bästa Marro på en kopp kaffe. Har massa sociala saker att ta igen nu! Sen så var de ju det här med en viss rensning uppe/nere/ute/inne!! Kanske ikväll..... Vi får se! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0