Onsdag...

Eftersom det är full rulle precis heeela tiden nu så känns den här fm lite konstig! Kommer hem ca 7.30 från jobbet imorse o har alltså då inget planerat fram till kl 14. De e då nästa jobbpass startar. Har alltså inget planerat, inget, nada, nope NOTHING! Va gör jag då? Jo kryper ner under täcket igen. Snacka vardagslyx! Har fortf inget att göra tills jobbet startar...visst hänga en tvätt o äta lunch men annars e de blankt i kalendern!

Igår spenderade jag dagen me Linda o Hanna nere i Hageby, Norrköping. Köpte en hel del basplagg plus en klänning o en schysst top. Väl hemma beställde jag även lite kläder från H&M som faktiskt inte alls blev så dyrt som jag trodde. Lycka!! ;)

Nu ska jag elda lite o sen lägga mig i soffan me en bra bok! Bara massa lyx! <3

Kommentarer
Postat av: sofi

Höhö jo men säg det inte till någon ;)

2011-05-04 @ 18:38:19
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0