Ångest! Var det ödet som bestämde att jag ...

Ångest! Var det ödet som bestämde att jag just idag INTE tog me mig hunden i bilen in till stan? Hon hade kommit flygande fram från skuffen när jag ikväll tyvärr körde på en hund! Sa bara pang! Jag hann aldrig uppfatta den förrän det va försent! :-( lider me familjen nu men hade verkligen ingen chans att stanna! O vilken tur att jag bara tvärnita o inte väjde ner i diket eller till motsatt körriktning! Usch så jag mår nu! Men det gick fort! Hunden hann aldrig uppfatta nåt! Bilen e skrot.... Ångest!


Kommentarer
Postat av: Tove

Usch då! Stackare! Inge vidare! Men tur att det gick fort iaf! Sköt om dig! Kram

2011-11-08 @ 10:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0