Förkyld! =(

Herregud va trött jag var igår kväll när jag kom hem från jobbet! Har alltså sovit ca 2tim sen kl 05.00 mån morgon! Sovit 2 och jobbat 23tim! Men körde på som vanligt... Börja me att gå en skön prom me Sally ca 30min bara för att gå längre bort på vägen o titta på där timmerbilen höll på att välta! Haha hela grusvägen hade ju gett vika.... Samtidigt prata jag i mobilen me min söta lilla Sara, härligt!!

När jag kom hem hann jag sitta typ 10min innan gubben äntligen kom hem! Massa puss o kram! =)
Vi bestämde oss för att laga till lite middag men kylskåpet va tomt så det bar av mot staden o CityGross för en liten shoppingtur(fortfarande heeelt slut!). Hem igen o slängde ihop en tacogratäng....mumsfillibabbsingen blev det! Efter maten kände jag bara hur kroppen började skaka på ett väldigt obehagligt sätt o huvudet snurra lite! Kom på att JO jag är nog fortfarande trött!! ;) Hopp i säng o det tog väl ca 3,24minuter sen va jag väck!

Nu på morgonen o fm har jag städat o tvättat OCH hinkat kaffe! Pratat me mina flickor Marro o Sara i telefon o samtidigt grejat vidare.... Vakna ju snorig o jättetokmassaförkyld så att prata e inte alltid det lättaste, speciellt när täckningen här ute på landet inte är såå bra heller! Jaja börjar jobba kl13 igen o jobbar hela kvällen, samma sak imorrn! Sen e jag ledig fre, lör och sön....då lär väl denna "lilla" förkylning bryta ut rejält! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0