Slappar lite...

Har jobbat 20timmar denna helg! Eftersom det varit/är pingst så har man tjänat lite pengar oxå! Älskar OB-tillägg! ;)
Igår kväll följde jag o gubben me Jonas till hans båt o kolla lite. Den va trasig igen o han skulle ta upp den för att borra i nåt o hejohåfixa lite.... haha vi åkte dit iaf o mötte upp Mackan me fyrhjulingen som skulle dra båtkärran. Tog en massa bilder som jag ska lägga upp. Grabbarna kämpade o grejade men tillslut gick det. Jag hängde mest me Mackans hund Sam! Oh nej jag känner verkligen inte igen min egen bordercollieblandning Sally i denna hund?! Haha om jag släpper pinnen här, precis här på dina fötter o sen backar undan o stirrar intensivt på den - slänger du den då?? Charmig som fasiken va lilla hunden iaf!

Idag ska det bara jobbas en stund på em medans förmiddagen ska spenderas i bikini på gräsmattan me frugan Caroline om hon behagar komma hit snart! ;)

Skickar lite sms-inlägg me bilderna från igår istället, orkar inte hämta sladden till datorn! (Slöfock!) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0