Bortskämd? =)

Igår stack vi tillslut ner till Norrköping. Efter inte så mycke arbete hittade vi in till ticnet-ombudet mitt i city o kunde hämta ut våra biljetter. Biljetter till vad? Jo jag fick ett x antal biljetter i höstas av min kille i födelsdagspresent....Biljetterna kan tex uppvisas på Ullevi i sommar när IRON MAIDEN spelar!!! Kommer bli såå jäkla roligt! Eftersom vi ska sova hos E syster i Alingsås så kommer vi göra en hel helg av det "lilla" eventet. Ska besöka Balders hage o Gekås mm mm. O kanske andra aktiviteter som inte innehåller shopping! Eller? ;)

Efter biljetthämtningen tyckte vi att klockan inte vaså mycket så vi bestämde oss för att leta reda på Hageby centrum - ett stort shoppingcentrum där vi aldrig varit. Det var inte alls svårt att hitta dit o eftersom vi kom dit strax efter 18 var de knappt nå folk där heller. Måste säga att vi som alltid åker till Ingelsta shopping var de här lite roligt. I Hageby fanns både Lagerhaus o Panduro mm. Nu skulle vi ju kolla skor o jacka så fick ett BIG NO-NO när tåspetsarna började dra sig inåt dom affärerna. Fick peka näsan åt andra hållet o dom kom vi in i olika skoaffärer. Där hittade jag både de ena o de andra o slog på mina valpögon! Resultatet blev ett par nya vårskor till mig, ett par till E o ett välbehövligt set me sko-tvätt-puts-medel-grej till alla våra andra skor. Man tackar ödmjukast hjärtat! <3

Hann med en sväng in till Cubus i bara farten o där inkasserade jag ett par nya jeansleggings o ett par nya jeans. Båda svarta. Summa summarum JA - jag är nog liiite bortskämd med typ värlens bästa kille! Snygg e han oxå! ;)





Lite inspirationbilder lånade från Blomsterlandet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0