Dagen D

Somna med huvudvärk igår natt o vakna med huvudvärk idag! Hmm känns väl sisådär kanske... Jag hoppas på att svaret på jordens alla problem kaffe löser även mitt lilla problem! ;)

Hade skitkul igår hemma hos Tobbe o Frida. Blev bjuden på grillat som va UTSÖKT o fick dricka lyxvatten med både citron, bubblor och is! Haha gott va de! Kvällen bjöd på mat, sång, dans, melfest, en tur i bilen, en bugg me Jonas o slutligen destination hemåt till min säng! Helt underbart att träffa människor igen, speciellt när dom e så goa som mina kära vänner!
Det var bara ett par som fattades, då speciellt en framträdande men MEN idag kommer dom hem!!!!
Jag ska krama ihjäl stackars E som redan lider på bussen. Tror att dom ungefär vid den här tiden tar sig in i Sverige iaf.... så snart är han hemma!

Lägger in en bild på två medlemmar ur kärringligan aka Doris o Wera!




ps. Tror de e någon som ligger o krystar nu! ;) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0