Det snöar....igen....

Igår blev de ett bra benpass på gymmet. Snabbt hem o en snabb dusch o sen snabbt in till personalmöte i stan. Gick igenom årets semesterplanering o måste säga att det ser utmärkt bra ut! Blir en hel del ledigt kan man säga! ;) Efter mötet blev jag bjuden på lunch hos söta Linda o alla hennes kids. Kyckling/pasta sallad som smaka underbart! En kaffe på de innan vi tog en låång promenad...kan säga att jag är mör i benen idag.

Denna dag började me jobb. Sen iväg till gymmet för ett pass överkropp. Gick sisådär, känner mig lite seg för övrigt idag...kanske ska ta mig en powernap? Efter gymmet åkte jag hem till Stina, Fredrik o Dante för att äta frukost o kolla in nya lägenheten. Kanonbra o stor! Perfa för lilla familjen! 

Tog ett varv in på Netto innan jag åkte hemåt...där fynda jag lite: dessa burkar kostar 39kr styck! Ska bara säga att dom finns på diverse inredningssidor för mellan 150-180kr styck! Åk till Netto istället! ;)







 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Riktigt snygga burkar :)

2011-04-01 @ 13:20:57
URL: http://hotrodred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0