Onsdag

Idag är de ingen vanlig dag för idag är det Ylvas födelsedag! HURRA, HURRA, HURRA!!! Grattis tjejen!

Började dagen med att försova mig rejält. Vaknade 06.05.... jag börjar 06.15!! Men, MEN dra på trissor jag hann i tid! Effektiv morgon alltså me påklädning, tandborstning, gympåsepackning OCH rastning av hund samtidigt! Sen kanske jag inte höll hastighetsgränsen på vägen till jobbet heller men de e såå skönt att isen är borta o man kan gaaasa lite igen!
Kom iaf i tid o jobbade mig lite innan det begavs sig ner till ockle o gymmet/solariet. Gick riktigt bra för att va första ordentliga träningspasset sen alla sjukdomar plus massa jobb. O att sen lägga sig o sova i solariet är ju inte fel heller! ;)

Nu sitter jag o väntar på Marro o Milo som ska komma på kaffe. Sallys beundrare Dogge kommer säkert va med oxå. Sen blir de snabb lunch innan nästa jobbpass o ikväll ska jag få besöka o krama o gosa o pussa på en liten snygging som heter Dante! ;)



Lillebror, lillebror, babe, styvpappa!
Längtar lite till sommaren för då kommer de ju fram lite schyssta cowboysare!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0