Tröttis...

Kom precis hem från jobbet. Jobbat em/kväll. Är alltså asatrött nu. ;)

Idag hann jag med fika hos grannarna på fm, snabbtur till bolaget i Ockle o sen en snabbis i solariet. Herregud så effektiv min förmiddag var! haha Men känns skönt att bolaget o solningen e avklarad för då kan jag bara njuta när jag kommer hem från jobbet imorrn. Har alltså förberett mig inför en rolig grej på lör! Kommer bli nice som fan!!! =)

Imorgon ska jag jobba extra i barngrupp på förskola hela dagen. Det gjorde jag två dagar förra veckan oxå. Gillar verkligen att jobba i barngrupp! Annars när jag är på mina "vanliga" arbeten så e de bara jag o barnet. Men när jag jobbar på förskola har jag jobbarkompisar o bara det är ju guld värt! Ta en kopp kaffe vid tex mellis o ha nån annan vuxen att bubbla lite med! Underbart! ;)

Nu ska jag dricka upp mitt glas vin, hänga tvätt, duscha o sen slå nåt i huvet o somna snabbt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0