ooops...

Denna dagen började me en jättelång sovmorgon som jag självklart var värd efter denna helg. Efter frukost o kaffe ska jag nu diska, tvätta o plocka lite inne. Utomhus ska jag försöka sätta fart o plantera ut mina lökar, sätta lite blomster i krukor o även så lite me alla dessa frön jag införskaffat. Ganska behagligt ute även fast det inte är lika varmt som igår! Vilket härligt väder de va då!! Snacka om att gubben fick sig en avhyvling när han kom ut från flygplatsen o gnällde på att de va kallt!! Sen fick han en puss o kram! ;) Dom har haft ca 25grader nere i Serbien o hittat på en massa saker. De va ju roligt men nu e han min! De blir nog så att han får odla hår a la Rapunzel om han ska komma ut igen från detta hus! Hahaha

Ska fota lite under dagen...även fota de jag handlade (ooops!!) på IKEA igår! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0