7 dagar kvar!

Jajjemen om 7dagar dvs nästa söndag kommer gubben hem igen! Det kommer gå snabbt! Eller? Hmm det svåraste är nog att underhålla sig själv. Idag skulle dom till backen o åka första åket. Eller backen...Alperna kanske inte är en enda stor backe? =) Haha! Hoppas bara alla små pojkar kommer hem hela o rena med alla kroppsdelar på rätt plats o någorlunda huvudet på skaft! 

Igår var jag hemma hos min kära mor där jag blev bjuden på semeltårta o kaffe. Därefter stack lillebror o jag till stan där vi hyrde massa film o köpte massa gott. Blev en storasyster-lillebrorkväll igår o de var jättemysigt! Proppmätta som vi va efter maten somna vi nästan båda två i soffan... Kvalitetstid med varandra? Haha

Denna dagen bjuder på både lite arbete, storstädning o bio med syster o mina systerdöttrar. Trassel ska vi se o de kommer nog bli ganska roligt. Allt blir ju kul me popcorn o dricka! Sen va kvällen bjuder på får vi se. Har ju lite mer filmer kvar att titta på plus att jag skulle behöva rensa lite uppe/nere/ute/inne! Känner jag mig själv rätt blir det film me en stor kopp kaffe i soffan under favvofilten! Är ju faktiskt inte helt fel det heller! Plus att jag blev ledig imorgon också. Hade bara ett möte men det blev inställt vilket betyder att jag får sova ut ordentligt! Måndagslyx till mig! ;)

Bjuder på lite bilder på lilla Sally som längtar efter husse!








Kommentarer
Postat av: Mamma

Gammel tanten gillar att sola, hon har redan blivit lite brun.....

2011-03-06 @ 19:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0